2012. április 26., csütörtök

13.fejezet (part.0,5.)

Sziasztook. :D
A szavazatok alapján gyakrabban kértek, rövidebbet. Mindenkinek megfelel ha 4, vagy 5 naponta rakok fel újat?

De a fejezetről... Mint látjátok ez csak a 13.fejezet első fele. :D Négy részletben fogom hozni, MERT NINCS IHLET. :(
Elcsattan az első csók Abby és Aaron között.. Mi lesz a folytatás?




- Nenenene... - ráztam meg lassan a fejem, és elhúzódtam Aarontól.
- Miért? - nézte még mindig vágyakozva az ajkaim.
- Mert.. - pillantottam fel rá, majd mosolyogva megráztam a fejem - A fenébe az elővigyázatossággal! - és éhesen csókoltam, ott ahol értem. Úgy szorítottuk egymást mintha az életünk múlna a másikon. Csak arra tudtam gondolni, hogy még közelebb akarom magamhoz érezni. Teljesen elvesztettem a fejem.
- Sss...van időnk.. - kacsintott rám. Én nevetve abbahagytam , és mellkasára fektettem a fejem.  - Ez a legjobb dolog az életemben... - nyomott egy puszit a hajamba.
- Mi? Az, hogy találtál az út szélén egy mocskos, véres lányt? - néztem mereven a szemközti falat, mert féltem a választól.
- Héj! - kiáltotta, és úgy fordult, hogy én legyek alul - Az, hogy találkoztam egy gyönyörű, kifinomult, édes lánnyal. - mondta, és minden egyes szónál, nyomott egy puszit az orromra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése