2012. január 7., szombat

4. fejezet

Sziiasztok. :D Itt a negyedik fejezet (lehet részletnek nevezni, vagy kedély borzolónak ahogy kedved tartja, mert most nincs annyi időm, hogy egy normális hosszúságút írjak, viszont nem szeretnélek titeket írás nélkül hagyni :P)kérnék komit is. <3
xoxo; DancerGirl
- Kizártuk magunkat?! Inkább te zártál ki minket!!! - dühöngtem.
- Jójójó na! Valahogy bejutunk! - vágott vissza ő, de az nekem is lejött egy perc alatt, hogy ebben ő sem hisz annyira.
- És mégis hogyan te okos?!
- Még nem tudom...
- Valahogy sejtettem. -vágtam rá csípősen.
- Na figyelj! Miért nem segítesz inkább kitalálni valamit?
- Mi lenne ha megvárnánk amíg Steven...
- Nem jó. Maximum három óra múlva jön, sőt lehet, hogy ott is éjszakázik. -szakított félbe- Kiabálhatnánk azoknak a hapsiknak akik a folyosó végén laknak.
- Nem hinném, hogy segítenének.
- Miért?
- Ööö...azért...mert...amikor befelé jöttünk...kigáncsoltam őket.
- MIII??!!! -kiáltott fel.
- Azért mert cukkoltak és Steven-nek olyanokat mondtak, hogy "azt akarod, hogy ennek a csajnak is megverjenek a tesói?!" meg ehhez hasonlókat. Aztán az egyik megpróbált leütni mert vissza pofáztam.
- Ahha...-nézett rám furcsán- Akkor soha nem foglak cukkolni. -vigyorgott.
- Hahahaha, borzasztóan vicces vagy. -durcáztam egy kicsit, mert legalább egy kis elismerést szerettem volna azért amiért lenyomtam két embert akik külön-külön is ütötték a száz kilót.- Ahelyett, hogy kiröhögsz kitalálhatnál valamit, hogy hogyan jutunk be.
- Jól van, bocsánat. -lépett közelebb- Haragszol?
- Nem. -hebegtem- Most már nem.
- Akkor jó. - villantott rám egy elbűvölő mosolyt és hajolt közelebb- Biztos?
- Teljesen. -mosolyogtam vissza rá. És a másodperc törtrésze alatt történt, hogy még közelebb hajolt, tétovázott egy pillanatig (várva, hogy mit reagálok) és mikor nem tettem semmit, megcsókolt.




http://www.youtube.com/watch?v=QR_qa3Ohwls&feature=endscreen&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=8xg3vE8Ie_E&feature=related
Ehhez most két zenét is kaptok azért mert az egyik a tipikus szerelmes dal a másik pedig a pörgős szerelmes dal, kinek melyik tetszik jobban. Puszii.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése