2011. december 21., szerda

Bemutatkozom ;D

Hello!
Nagyon szeretek táncolni,imádom a táncos filmeket és egyéb tánccal kapcsolatos dolgokat. Na jó először a blog keletkezéséről...:
Egyik nap mikor éppen gyakoroltam az egyik tánc lépését azon gondolkoztam, hogy vajon hányan szeretnek még táncolni,nézni ahogy más táncol vagy más tánccal kapcsolatos dolgot. :P Arra gondoltam, hogy esetleg írnom kéne valamit mert egyszer régen (köbö az ősrobbanás előtt) a Tanárom azt mondta az egyik házi feladatomra (fogalmazást kellett írni), hogy megmutatta más tanároknak is és mind úgy gondolták, hogy jót írtam. Szóval, ha már van ilyen "írói vénám" vagy micsudám akkor írok Nektek egy történetet, a táncról, a tánc szeretetéről. Előre szólok, hogy az én történetem kicsit hasonlítani fog a Center Stage -Turn It Up! című filmre. Egyik kedvenc filmem. Mert bevallom onnan merítettem egy-két dolgot. Hozok nektek majd zenéket,képeket (magáról a történetről se feledkezzünk meg) sza egész jó kis blog lesz ez. Persze lesz benne szerelem,barátság,fájdalom... És egyéb dolgok. :P És még egy dolog; lesz egy kis napló beütése is... DE azért remélem, hogy tetszeni fog... :$$
xoxo; DancerGirl

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése